укр | рус
ФАЙЛОВИЙ СЕРВЕР
Логiн:
Пароль:
M U
АРХІВ НОВИН
< >
Виховна робота » Соціальні питання
12.06.2017
Зачіски народів Японії
У ВПУ №27 проходить Виставка стіннівок та малюнків «Зачіски народів Японії»

09.06.2017
Тиждень економіки 2017
З 06.05.17 по 09.06.17 у ВПУ № 27 був проведений Тиждень економіки

06.06.2017
ЗНО 2017 у ВПУ №27
На базі ВПУ №27 було проведено зовнішнє незалежне оцінювання 2017 року

01.06.2017
День захисту дітей 2017
В День захисту дітей у ВПУ №27 пройшло спортивне свято з легкоатлетичного багатоборства

29.05.2017
Японська культура в Україні
В училищі була проведена година спілкування за темою «Японська культура – в Україні»

25.05.2017
Аукціон педагогічних ідей
У бібліотеці ВПУ №27 проводиться аукціон педагогічних ідей

24.05.2017
Країна, де сходить сонце
19.05.2017 року в групі Пм-11 пройшла виховна година на тему: "Японія - це «країна, де сходить сонце»"

24.05.2017
ВПУ №27 - володар Гран-при 2017
Вище професійне училище №27 отримало Гран-при обласного огляду - конкурсу художньої самодіяльності, а також виставки технічної та декоративно-прикладної творчості

22.05.2017
Фестиваль графіті
20 травня відбувся фестиваль графіті для школярів і молоді «Зроби своє місто кращим і яскравим».

19.05.2017
Безпека праці у професії
18 травня 2017 року в актовій залі училища пройшов тематичний захід присвячений охороні праці та безпеці життєдіяльності на тему: «Безпека праці у професії»

Соціальні питання

ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Пам'ятка батькам обдарованих дітей

• Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти розраду у разі своїх розчарувань і невдач.

• Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.

• Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагай­тесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.

• Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.

• Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.

• Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.

• Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій твор­чий імпульс.

• Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелекту­альному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.

• Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має ви­ходити за межі пристойного.

• Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб ви­разити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.



Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись

1. Щоб навчитися правильно говорити, тре­ба навчитися читати і слухати.

2. Читаючи, зосереджено заглиблюйтеся в зміст написаного: намагайтеся побачити, по­чути, зрозуміти й запам'ятати художні особли­вості мови, мовні звороти.

3. Збагаченню словникового запасу допомо­же спеціальна робота: заведіть словник для за­пису нових слів, тренуйтеся в їх вимові та вико­ристанні, добирайте до них антоніми та сино­німи, вивчайте слова, що використовуються в переносному значенні,

4. Намагайся не лише запам'ятати мову ора­тора, а й прийоми її побудови.

5. Стежте за тим, щоб у розповіді не було слів-паразитів, не використовуйте непотрібних повторів — це збіднює мову.

6. Стежте за побудовою речень, не вживайте складних конструкцій.

7. Щодня читайте вголос по 15—20 хв., усві­домте зміст тексту, поміркуйте, де зробити па­узу, поставити наголос, якого емоційного відтінку надати мові.



Ні виховній агресії в сім’ї!

Виховуючи дитину, ми частішe використовуємо метод «агресії» і спрямовуємо на дитину потік нищівної енергії з величез­ним негативним зарядом. Ми зриваємося на дитині, не розумі­ючи, що цим «заряджаємо» її. А вона, не в змозі розрядитися, як ми з вами, накопичує агресію в собі. І рано чи пізно ця агресія дасться взнаки — дитина хворіє (від легких колік до серйозних психозів).

Своєю нищівною словесною агресією бать­ки зазвичай намагаються наївно припинити імпульсивну агресію дитини, не замислюючись над тим, що дитина, коли стане дорослою, ап­робує такий урок на батьках.

Ще один вид виховної агресії — тілесна: биття, ляпаси.

Будь-яка дія бере реванш протидією. Ляпас колись може відгукнутися насильством, а бит­тя — злочином.

Вихована такими методами дитина дзеркаль­но спрямує потік агресії на своїх дітей. Вона не забуде гніт батьківських емоцій і сама стане при­гнічувати.

Своїми методами виховання ми позбавляє­мо дитину права на виявлення негативних емоцій, хоча самі їх провокуємо.

Дуже важливо, щоб ми використовували сим­патію та усмішку, підтримку, співчуття та на­віювали доброту, бо всі негативні емоційні вия­ви позначаються на психічному стані дитини.

Змініть тактику виховних впливів і полюбіть її, свою дитину. Якою б вона не була. Адже обов'я­зок батьків — зробити свою дитину щасливою. Тільки батькам під силу прокласти правильний шлях взаємин. Виявіть розуміння й любов, і дитина відплатить вам тим самим — любов'ю та розумінням!

Матеріал підготувала
соціальний педагог ВПУ-27 А.П.Рудневська


ПОШУК ПО САЙТУ
Корисні посилання

f3









 
 




Статистика відвідувань

Фанки Лайн 
© 2007 "Вище професійне училище №27"