укр | рус
ФАЙЛОВИЙ СЕРВЕР
Логiн:
Пароль:
M U
АРХІВ НОВИН
< >
Виховна робота » Соціальні питання
08.12.2017
Форум волонтерів Центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді

07 грудня 2017 року у сесійній залі Куп’янської міської ради пройшов форум волонтерів Центру соціальних служб сім’ї, дітей та молоді по підведенню підсумків волонтерської роботи за 2017 рік.


07.12.2017
"Герої не вмирають"

07 грудня 2017 року в групі Тр-59 відбулася виховна година на тему: "Герої не вмирають", присвячена Дню Збройних Сил України.

Класний керівник Солонина О. П. провів екскурс в історію створення української армії.



05.12.2017
Акція "Оберіг для захисника України"

Напередодні Дня Збройних Сил України (06 грудня)та Міжнародного дня волонтерів (05 грудня) відділ молодіжної політики Управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради в рамках обласного плану заходів щодо національно-патріотичного виховання молоді звернувся до учнів ДНЗ "Куп’янський регіональний центр професійної освіти" з пропозицією взяти участь в обласній акції "Оберіг для захисника України".



04.12.2017
5 кваліфікаційний розряд майбутніми верстатниками підтверджено!

1 грудня 2017 року, згідно навчального плану, відбулася поетапна атестація з виробничої практики учнів ІV курсу групи Тс-24. Завдання до атестації містили у собі чотири рівня різної складності, оскільки вони мали підтвердити найвищий 5 кваліфікаційний розряд з професії «Верстатник широкого профілю».



01.12.2017
Що сприяє успіху японських підприємств?

29 листопада на уроці економіки у межах проведення року Японії в Україні у групі Пм-12 відбувся обмін знаннями між учнями на тему: «Особливості устрою японських підприємств».




29.11.2017
Манікюр в японському стилі

24 листопада 2017 року відбулось засідання гуртка технічної творчості в групі Пмт-10 на тему: «Дизайн нігтів в японському стилі». Учні виготовили зразки малюнків на відповідну тематику, після чого виконали дизайн нігтів в японському стилі з використанням різних сучасних технік дизайну: художнє розмальовування, оригінальні серії, слайдер-дизайн.


28.11.2017
"Людської пам’яті мости"

У читальній залі бібліотеки відбувся захід, присвячений Дню пам’яті жертв голодомору і політичних репресій, «Людської пам’яті мости». Учасники заходу - учні групи Пм-11 - дізналися про голодомор 1932-1933 років в Україні, його причини та наслідки.


28.11.2017
Проведено І етап VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка

З  метою вшанування творчої спадщини Тараса Григоровича Шевченка, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, виховання в молодого покоління поваги до мови і традицій свого народу, підвищення рівня мовної освіти в Україні, загальної мовної культури у ВПУ № 27 з 07 по 21 листопада 2017 року був проведений I етап VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка.


27.11.2017
Огляд художньої самодіяльності триває

І етап огляду-конкурсу художньої самодіяльності учнів ПТНЗ Харківщини продовжили групи ІІ-ІІІ курсів ВПУ-27 – Тр-57С, ШЛМ-11, ТВ-46. 


23.11.2017
Проведено І етап XVIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

З  метою сприяння утвердженню статусу української мови як державної, піднесення її престижу, виховання у молодого покоління українців поваги до свого народу, мови і традицій, виявлення творчо обдарованої молоді, розвитку її потенціалу, підвищення рівня мовної освіти в Україні, загальної мовної культури у ВПУ № 27 з 09 по 16 листопада 2017 року був проведений I етап XVIII Міжнародного конкурсу з української мови учнівської та студентської молоді імені Петра Яцика.



Соціальні питання

ПОРАДИ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Пам'ятка батькам обдарованих дітей

• Створіть безпечну психологічну атмосферу дитині в її пошуках, де вона могла б знайти розраду у разі своїх розчарувань і невдач. 

• Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини. 

• Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагай­тесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими. 

• Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість. 

• Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями. 

• Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні. 

• Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій твор­чий імпульс. 

• Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелекту­альному напруженні, не відкидаючи своїх ідей. 

• Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має ви­ходити за межі пристойного. 

• Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб ви­разити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення. 


Вчіться та навчайте дітей правильно спілкуватись

1. Щоб навчитися правильно говорити, тре­ба навчитися читати і слухати. 

2. Читаючи, зосереджено заглиблюйтеся в зміст написаного: намагайтеся побачити, по­чути, зрозуміти й запам'ятати художні особли­вості мови, мовні звороти. 

3. Збагаченню словникового запасу допомо­же спеціальна робота: заведіть словник для за­пису нових слів, тренуйтеся в їх вимові та вико­ристанні, добирайте до них антоніми та сино­німи, вивчайте слова, що використовуються в переносному значенні. 

4. Намагайся не лише запам'ятати мову ора­тора, а й прийоми її побудови. 

5. Стежте за тим, щоб у розповіді не було слів-паразитів, не використовуйте непотрібних повторів — це збіднює мову. 

6. Стежте за побудовою речень, не вживайте складних конструкцій. 

7. Щодня читайте вголос по 15—20 хв., усві­домте зміст тексту, поміркуйте, де зробити па­узу, поставити наголос, якого емоційного відтінку надати мові. 


Ні виховній агресії в сім’ї!

Виховуючи дитину, ми частішe використовуємо метод «агресії» і спрямовуємо на дитину потік нищівної енергії з величез­ним негативним зарядом. Ми зриваємося на дитині, не розумі­ючи, що цим «заряджаємо» її. А вона, не в змозі розрядитися, як ми з вами, накопичує агресію в собі. І рано чи пізно ця агресія дасться взнаки — дитина хворіє (від легких колік до серйозних психозів). 

Своєю нищівною словесною агресією бать­ки зазвичай намагаються наївно припинити імпульсивну агресію дитини, не замислюючись над тим, що дитина, коли стане дорослою, ап­робує такий урок на батьках. 

Ще один вид виховної агресії — тілесна: биття, ляпаси. 

Будь-яка дія бере реванш протидією. Ляпас колись може відгукнутися насильством, а бит­тя — злочином. 

Вихована такими методами дитина дзеркаль­но спрямує потік агресії на своїх дітей. Вона не забуде гніт батьківських емоцій і сама стане при­гнічувати. 

Своїми методами виховання ми позбавляє­мо дитину права на виявлення негативних емоцій, хоча самі їх провокуємо. 

Дуже важливо, щоб ми використовували сим­патію та усмішку, підтримку, співчуття та на­віювали доброту, бо всі негативні емоційні вия­ви позначаються на психічному стані дитини. 

Змініть тактику виховних впливів і полюбіть її, свою дитину. Якою б вона не була. Адже обов'я­зок батьків — зробити свою дитину щасливою. Тільки батькам під силу прокласти правильний шлях взаємин. Виявіть розуміння й любов, і дитина відплатить вам тим самим — любов'ю та розумінням! 

Матеріал підготувала
соціальний педагог ВПУ-27 А. П. Рудневська


ПОШУК ПО САЙТУ

Корисні посилання

f3











 
 




Статистика відвідувань

Фанки Лайн 
© 2007 "Вище професійне училище №27"